Pomoc – częste pytania

Zamówienie można złożyć po dodaniu wybranych produktów do “koszyka”, a następnie wybraniu opcji “zrealizuj zamówienie”.
Zachęcamy do skorzystania z systemu PAYU. Możliwe jest również skorzystanie z opcji bezpośredniego przelewu na nasze konto: 1050 1315 1000 0092 2358 2918. Oferujemy też możliwość wysyłki z opcją płatności przy odbiorze.
Wszystkie nasze produkty wysyłamy w ciągu 24 godzin od otrzymania wpłaty. Po dokonaniu zakupu otrzymają Państwo na podany adres e-mail wiadomość z linkiem, którego kliknięcie rozpoczyna proces realizacji zamówienia. Czas realizacji zamówienia wynika z wybranej formy płatności i dostawy. Informacje o statusie zamówienia przesyłamy na podany adres e-mail. Znajdą je Państwo również w Koncie klienta.
Jeśli mają Państwo konto w naszym sklepie, najłatwiej zweryfikować obecny status zamówienia w Koncie klienta. Równocześnie na bieżąco będą Państwo otrzymywać informacje o statusie swojego zamówienia na adres e-mailowy podany podczas składania zamówienia.
Nowe zamówienie – zamówienie jest przyjęte do realizacji. W trakcie realizacji – płatność za zamówienie została zaakceptowana. Biżuteria jest przygotowywana do wysyłki. Zrealizowane – zamówienie zostało wysłane. Zamówienie anulowane – z powodu braku dostępności biżuterii zamówienie zostaje anulowane Płatność jest zwracana na Państwa konto bankowe najszybciej jak to możliwe.

Można anulować zamówienie do momentu gdy przesyłka nie została jeszcze nadana.
Należy jak najszybciej zgłosić ten fakt telefonicznie na podany numer telefonu w zakładce „kontakt”.

Zamówiona biżuteria znajduje się w estetycznym opakowaniu, idealnym na prezent.
Dotyczy to produktów od 40 zł.
W przypadku niektórych wyrobów złoconych 24 karatowym złotem typu: pióra, zapalniczki itp., dołączone jest oryginalne, markowe pudełko od producenta.

Dostawa kurierem DPD trwa do 2 dni roboczych. Przesyłki są dostarczane od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00.
W przypadku paczkomatów, przesyłki wysłane do godziny 12, najczęściej są do odbioru już na drugi dzień w paczkomacie.

Zmiany w złożonym zamówieniu mogą zostać wprowadzone po kontakcie z Biurem Obsługi Klienta. Zachęcamy do skorzystania z formularza kontaktowego.

W tej sytuacji prosimy o niezwłoczny kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Więcej informacji>

W przypadku biżuterii, oferujemy gwarancję na czernienie złota i uczulenia skórne na okres 12 miesięcy. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych biżuterii typu: zerwania, uszkodzenia zapięć oraz naturalnych oznak użytkowania biżuterii pozłacanej typu: szarzenie, utlenianie się złotej warstwy lub ścieralność złota.
W przypadku zapalniczek marki Zippo, gwarancja producenta jest dożywotnia.
Nie obejmuje to oczywiście ścieralności złota.

Zachęcamy do korzystania ze sklepu internetowego. Umożliwiamy jednak zamawianie biżuterii przez telefon.

Należy wybrać w naszym sklepie produkt.
Przygotować dane do wysyłki zamówienia, czyli imię, nazwisko, adres i numer telefonu.
Zdecydować o formie dostawy i płatności.
Zadzwonić do Biura Obsługi Klienta pod numer: +48 576 629 795 i cieszyć się z otrzymanego szybko zamówienia.

Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do soboty godz. od 8.00 do 18.00.