Opis procedury reklamacyjnej:
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem email: sklep@goldenhaus.pl, lub w formie pisemnej na adres sprzedawcy.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
REKLAMACJE:
W przypadku stwierdzenia wady produktu prosimy o niezwłoczne pisemne lub telefoniczne zgłoszenie tego faktu, towar zostanie wymieniony.
Prosimy sprawdzać przesyłki w obecności kuriera.
Każda przesyłka przed wysłaniem jest dokładnie sprawdzona.